Jak komunikovat se zákazníkem zevnitř ven

Ahoj trenéři, víte, proč děláte to, co děláte?

Proč jsou někteří lidé a některé společnosti úspěšnější, vlivnější, inovativnější a bohatší než ostatní? Proč způsob jejich vedení zajišťuje věrné zákazníky a loajální zaměstnance? A proč ti druzí, navzdory stejným podmínkám, nedokáží úspěch zopakovat?

  • Každý trenér umí vysvětlit, CO dělá.
  • Někteří umějí vysvětlit, i JAK to dělají.
  • Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají.

Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí.

Více o tomto tématu se dozvíte ve videu Simona Sinka, který nejlépe vysvětlí proč je důležité začínat s vaším PROČ:

 

 

 

 

Marek Šafárik je kondiční trenér, který sbíral zkušenosti v Austrálii a prakticky od nuly, nebo spíše z mínusu budoval svoje poradenské podnikání pro tamní osobní trenéry. Vybral si několik mentorů, kterým plně důvěřuje a kteří jemu samotnému pomáhají na cestě k úspěchu. V Austrálii zjistil, že většina osobních trenérů má velké nedostatky v prodeji a marketingu a proto se v této oblasti rozhodl pomáhat jiným trenérům, kteří se chtějí zlepšovat v těchto oblastech. Společně s Karlem Jaruškem dali hlavy dohromady v létě 2017 a vytvořili Trenérské impérium. Jejich snem je vytvoření komunity osobních trenérů, kteří se navzájem podporují ve své vizi a sdílejí své úspěchy a zkušenosti.
Komentáře